Announcement

Collapse
No announcement yet.

DNP Source?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    DNP Source?

    Hi Everyone,

    Anyone know of a good DNP source?

    Cheers

    #2
    Dnp sauce maybe master foods?

    Comment


      #3
      Originally posted by Georgepell View Post
      Dnp sauce maybe master foods?
      I thought cuntamental foods

      Comment


        #4
        Originally posted by CannabalCorpseGrinder View Post

        I thought cuntamental foods
        dnp discharge?

        Comment


          #5
          Originally posted by Georgepell View Post

          dnp discharge?
          Dick n pussy discharge.... Bunnings might have dnp... it's similar to 2.4.D herbacide

          Comment


            #6
            The trolls are real

            Comment


              #7
              Originally posted by dvoted View Post
              The trolls are real
              And you must pay the toll for such questions hahahaha

              Comment


                #8
                Originally posted by CannabalCorpseGrinder View Post

                And you must pay the toll for such questions hahahaha
                But it was an innocent question

                Comment


                  #9
                  Originally posted by dvoted View Post

                  But it was an innocent question
                  All good brother.... Dnp has been in rare supply for a few years now... plenty of better options around than resorting to cooking yourself from the inside...

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by CannabalCorpseGrinder View Post

                    All good brother.... Dnp has been in rare supply for a few years now... plenty of better options around than resorting to cooking yourself from the inside...
                    Yeah so I’ve heard! It works though lol

                    I might grab some of Phoenix’s Tren e when it’s in stock.

                    btw as a side note, do the mods here HPLC test those who want to be sponsors here before allowing them VIP membership?

                    Comment


                      #11
                      Plenty of Tren E round brother

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by hustlerlabsrep View Post
                        Plenty of Tren E round brother
                        Yeah I personally can't understand it there's plenty of better options than to muck around with Dnp... just my opinion tho...I worked in a herbicide plants and was exposed to similar type of it burnt fat off me and made me terribly ill and shit didn't understand back then till I looked up the MSDS sheets for the ingredients

                        Comment


                          #13
                          I agree mate.
                          lots n lots of options around before one turns to poisoning the ol bod ,,

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by dvoted View Post

                            Yeah so I’ve heard! It works though lol

                            I might grab some of Phoenix’s Tren e when it’s in stock.

                            btw as a side note, do the mods here HPLC test those who want to be sponsors here before allowing them VIP membership?
                            Dnp works. It's too hot now. I almost died doing 400mg a day

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by Analgaper View Post

                              Dnp works. It's too hot now. I almost died doing 400mg a day
                              Mcgrams or mgs? Post on another place guy nearly died on 200mg....no doubt it works but building muscle is the name of the game lol

                              Comment

                              Working...
                              X